$ads={1}
Jesteśmy polską firmą z ponad 35-letnim doświadczeniem produkcyjnym, wytwarzającą oporęczowanie ze stali czarnej i nierdzewnej. Współpracujemy z klientami z branży automotive, ale także z wieloma innymi.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań, Os. Warszawskie, ul. Wrzesińska.
Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Główne obowiązki:
- współpraca z kluczowymi klientami firmy,
- analiza stanu zamówień klientów oraz nadzór nad ich realizacją,
- aktualizacja, opracowywanie zamówień klienta na podstawie harmonogramów,
- wystawianie i kontrola dokumentów sprzedaży i magazynowych,
- planowanie wysyłek, kontrola i optymalizacja transportów do klientów,
- planowanie, organizowanie i monitorowanie przesyłek międzynarodowych,
- optymalizacja zapasów magazynowych w zakresie swoich produktów,
- kontrola nad stanami opakowań zwrotnych,
- współpraca z innymi działami przy wprowadzaniu nowych produktów i procesów,
- udział w projektach wspomagających pracę produkcji,
- opracowywanie analiz, raportów i zestawień z zakresu produkcyjnego i ekonomicznego.
Wymagania:
- umiejętność pracy z liczbami,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętności komunikacyjne, budowania relacji i współpracy z otoczeniem,
- orientacja na klienta,
- orientacja na szczegóły (dokładność, skrupulatność),
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji między działem logistyki, a działami współpracującymi,
- umiejętność analizy i planowania,
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
- znajomość języka angielskiego - min. poziom komunikatywny (B1),
- doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane.
Co mamy Tobie do zaoferowania?
- przyjazne rekrutacje
- stabilny pracodawca
- niekorporacyjna atmosfera
- umowa o pracę
- przewidywalny grafik
- możliwość rozwoju zawodowego
- szkolenia wewnętrzne podnoszące kwalifikacje
- udział w tworzeniu rozwiązań
- ubezpieczenie na życie
- pakiet medyczny